Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Ağzımızın tadı, huzurumuz, ruh sağlığımız bozulmadan, iyi bir bayram geçirmemiz dileği ile, sevgiler, selamlar...
Sağlık, esenlik ve 2024'ü aratmayan bir yıl dilerim,
Sevgi, saygı, muhabbetle...
Gündemi ve "insanı" meşgul eden tüm kirliliğe, nefret ve ayrıştırma diline rağmen, "ağız tadıyla" iyi bayramlar dilerim...
Saygı, sevgi ve muhabbetle...
Mustafa Bay
Daha güvenli, daha huzurlu, daha "insancıl" yarınlar dileği ile..
Anneler Gününüz kutlu olsun...
Tebrik ederim yine güzel bir şiir saygılarımla
Goncayı gül diye deresim gelir
Acıyı bal diye veresim gelir
Yüreğiniz hüzünlenmesin,
Kaleminize çağlasın inşallah
Değerli sayfa arkadaşım Sahra hanım desteğiniz yorumlarınız için teşekkür ederim, saygı ve selamlarımla, yürek sesiniz daim olsun.
SİZ DE CEMALSAFİ HAYRANISINIZ ŞİŞİR DOLUB YARINLARA
Tebrikler bu güzel kalemin susmasın