Sadakat yorgunudur,bu aksak gönlüm,
Uzadıkca incelen yollardadır düşleri...
Kar yakışan dağlara ulaşmaksa hedefim.
Köprüsüz ırmakları bile aşar geçerim.
Sadakat yorgunudur bu aksak gönlüm,
Etmişsem yeminimi nakış nakış işlerim
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




bir ince sitem var sadık gönüle niçin bukadar sadık olduğu için... dizelerde gizlenmiş... yinede sevgi çilesine mübtela gönül vazgeçmiyopr sevmekten...
yüreğinizde sevgi çiçekleri solmasın... tbr. nergiz hanım
tebrikler ..
o insanın elindemidir...
saygılar yüreğinize...
selamlarımla...
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta