Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




teşekkür ederim dostlar..
Hem yazan,hem çalıp söyleyen türkü türkü nağmelerce tüm gizinden soyulmuş mânâ'yı :) Ney deseniz nefesine kuvvaet,sazın telleri avuçlarından kaymada usulca,bir de gözlerini kapayıp kanatsız uçuşa geçti mi hocam,değmeyin keyfimize :) Maşallah deyip sizi nazarlaman şu çeyrek porsiyon variyetimle,sevgi+saygı ve tebriklerimle :)))
(Hojjjam inanın siz çalıp söylerken; yaprak bağlamamdan,ucundan accık çalıp söylememden bahse utanırım kendimden :) Eh ne de olsa bizim repertuar üjbej parçadan ibaret,serçe parmaklarım ise telleri boydan boya sarıp sarmalayamamakta :) :)))
Yüreğiniz dert görmesin ve millî +manevi duygularla bezenmiş yaşama iştiyakiniz hiç sönmesin :)