Rüzgarın eli var kolu var kulağı sağır
Ağacın dalı var yaprağı var
Senin gözlerin kara
Rüzgarın eli var
Ben tararım saçlarımı rrüzgar dağıtır
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Ben uzak köylerin delikanlısı şiirine nazire
(((Muhteşem, tam sizlik yorum, kafiyeler yakışmış Bu şiir: biraz nazire; çünkü
Ben uzak köylerin delikanlısı şiiri böyledir ama ben sizin anladıklarınızı:(ima ettim:insanı da düzgara, poyraza eş değer etmeye çalıştım ))Yani insanın da olgunu hamı varSakini, hırçını asabisi var
Bu BİR YORUM DEĞİL,HOCAMIZA SORU hERKESİN ANLAYACAĞINI DA PEK SANMAM
Ancak sizler gibi erbabı anlar teşekkürler
"Devir" bu,
Biri yapar, biri bozar!
İnsan mı?
Onun da "hamı" var, olgunu var!
Bırakın essiz poyraz,
Dağıtsın biraz
Başka türlü çekilir mi bu sıcak yaz....
Tebrikler Nimet Hanım
Tam "sizlik" şiir...
(((Muhteşem, tam sizlik yorum, kafiyeler yakışmış Bu şiir: biraz nazire; çünkü
Ben uzak köylerin delikanlısı şiiri böyledir ama ben sizin anladıklarınızı:(ima ettim:insanı da düzgara, poyraza eş değer etmeye çalıştım ))Yani insanın da olgunu hamı varSakini, hırçını asabisi var
Bu BİR YORUM DEĞİL,HOCAMIZA SORU hERKESİN ANLAYACAĞINI DA PEK SANMAM
Ancak sizler gibi erbabı anlar teşekkürler
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta