görünme artık yeter, ruhlar ölür mü
dirimden umut kestim, ölen ölür mü
sapladığım bataklık, kara gözlerin
karanlık gözünde ben gözün gördü mü
çilenin sürüldüğü o topraktayım
dertlerin uzandığı o yataktayım
nefretle bakan göze yere devrilmiş yüze
çok ilgisiz yabancı çok uzaktayım
çölde ki tozlar sarsın duran kalbimi
parlak güneş kavursun şu cesedimi
ölmek mi güzel işte ne ben ne de sen
ben öleyim sen de öl sevmeyeceksen
Kayıt Tarihi : 12.06.2026 10:18:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!