Bir resim gibi duruyorsun karşımda,
Gözlerini görüyorum;
Işık yok...
Dudakların var;
Ses yok...
Tenin cazibedâr;
Dokunamıyorum...
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




siz başka yazıyorsunuz ...çok güzel
tutmalısın ellerini.resim siyah beyaz olmadan, renkliyken...güzel şiirin kalemine tebrikler..
Sevgili Emel resim şiiriniz gerçekten hoş ve güzel olmuş resimle sevgiyi öyle güzel birleştirmişsiniz ki en içten sevgilerimle
Neşe Kızılyar
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta