Sarı saçlarına güller taktığım
Dökmüşsün omuza alsın yel diye
Ay yüzüne hayran olup baktığım
Parlattın kalbimi sevsin gül diye
Bu dünyada yerin neresi güzel
Söyle ki, namına dökeyim gazel
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Gül takıp, gazel okudum... Kıymet biçemedim, kıyamadım kimseye... Benle bölüşsün diye... Olmadı, görmedi... Kaf dağına yürüdü... Allah Yolunu açık etsin... Bize de içimizde yaşamak düşer... Yüreğine sağlık Ramazan bey... Olası bir durum... Tebrik ediyorum sizi...
zordur reddi aşkın.
istese de reddedemez insan..
ÇOK GÜZEL BİRAZ HÜZÜNLÜ KALEMİNİZ
DAİM OLSUN SELAMLARIMLA
Biraz hüzünlü ama sevgi dolu.Kaleminize sağlık.=:)))
güzel şiirin için kutlarım
Turhan Toy
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta