Bahçeye girdim, orada sen...
Yeni bir tan kuralım, ben ile sen.
Rayiha saçsın bu bahçemiz;
Boş ver, tek kokum var, o da sen.
Kayıt Tarihi : 24.06.2026 22:31:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
Hikayesi:
Bu dörtlük, edebiyat yolculuğumun ilk adımıdır. Henüz hiçbir şiir okumamışken, bir anlık ilhamla kendimi masanın başında bu mısraları yazarken buldum. Planlanmadan, tamamen içten gelen saf bir duygu yoğunluğuyla kaleme alınan bu eser, içimdeki şiir tutkusunun ilk ve en samimi itirafıdır.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!