Rahmet ayı kuşattı şefkatli kollarıyla,
Oruç namaz teravih ibadet yollarıyla.
Günahkar yüzümüzle geldik yüce divana,
Af rahmet ve mağfiret deryasına ummana.
Kur’an indi bu ayda Rabbimizden hediye,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Kaleminize sağlık Sayın Hocam.
AHMET AYAZ
www.ahmetayaz.bz.tc
Amin diyorum üstadım
son 2 günümüz kaldı bitmesine yüreğimiz buruk
Yüce Rabbim seneye ramazana ermeyi nasip etsin Yürekten tebrikler
selamlarımla
Hacer Alioğlu
Tutmayanın kazancı üç beş lokmacık yemek,
Oruçlunun kazancı ulvî rızaya ermek.
Ne kadar anlamlı dizeler abim.Ders almasını bilene.Kalemin,yüreğin hiç susmasın.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta