ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
1980 yılında Astsubay olarak mezun oldum Hatay'ın Kırıkhan ilçesinde doğdum.
Sinop,Mardin,Ankara,Bitlis,Konya,Erzurum,Malatya,
Diyarbakır ve Bursa illerinde görev yaptım .2007 yılında emekliye ayrıldım.İlknur,İlkay ve Sinem adın da üç evli kıza Bartu,Poyraz ve Duru adında üç toruna sahibim.Halen yağlı boya ve ahşap yakma çalışmaları yapmaktayım
ESERLERİ
Şairler şiir yazar; güzelin güzeli,ben çirkin güzeli.
Günaydın sabah iyi geceler şimdi.
ÖZELLİKLERİ .




Hocam merhaba, şiirlerinize denk geldim ve beni cok derinden etkiledi. Nasıl olur da bu kadar içten duygularla yazılmış şiirler geri planda kalır. Eğer ki müsade ederseniz sizi görmek isterim size ulaşabileceğim bir mecra bulamadım umarım hayattasınızdır ve tanışma imkanım olur