Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
1963 yılında Erzurum'un şirin bir ilçesi olan İspir'in Başköy-Ballı mh sinde doğdum.Beş yaşında iken babamın gurbette ölüm haberini aldım.En küçüğümüz bir yaşında beş kardeş yetim kaldık.Ogün bugündür beş kardeş bir bayram bir arada bulunamadık dağıldık.Anamız vefakar bir kadındı.oda aramızdan sessizce çekip gitti ebediyete..okul yılları derken hayata atıldık.şiiri ta oyıllardan beri yazıyorum.Adımı özlem şairi koydum.yazdığım şiirler bir çok yarışmalarda birincilikler aldı.ilk şiir kitabım 2004 ...




s.a dayı nasılsın iisındır insallah,maşallah herdalda mukemmelsın şiirdede oyle en cok pişman degilim şiirin güzel bence,saten insan piman olacagı işe kalkışmamalı şiirlerinin devamının gelmesını dileirm cenabı rabbimden insallah daha güzellerini yazarsın ve hedeflerine ulaşırsın,allahın selameti uzerine olsun,allaha emanet s.a