Kaan İnce’ye
Madem bu putlar yasa
savaş istiyor tanrılar
nereye baksak ihanet
neye dokunsak kan
sormaz mıyım,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




tebrikler iste siir budur ustadim.. kaleminiz daim olsun
Madem
katliamlarla boğuluyor dünya
kötülükler diz boyu
duyulmuyor iyiliğin sesi
acımasızlıklar kin kusuyor
cennet adına cehennemi yaşıyoruz
acılarımızın sütüyle büyüyor çocuklar
ve bütün umutlar kördüğüm
Şiirlerinizin her biri bir sanat eseri duyarlı samimi içten duygular dünya halklarına acıyı yaşatan emperyalistler ve onların uşakları satılmış emperyal çanakçılarıdır kutlar saygılarımı sunarım
Kolay olanı seçmek kaçışları yaşatmaz bize...Zor olanı tutup direnmek istiyorum demek isterim....Bu dünya böyle de olsa barış sevgi ve hoşgörüyle hergün yeniden doğacaktır..Güneşi saklamak mümkün değildir....
Sevgiler..
evet çekip gitmek istiyor bazen insan...ama gideceğimiz yerde tam belli değil ki...selamlar
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta