İçimde hasretin seli,
Gurbet eder beni deli.
Çok özledim görmeyeli.
Döneceğim bir gün geri. 29.01.1986 Polatlı Kışlası
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Sevgili arkadaşım
Bu güzel şiirinizi
Canı gönülden kutlar
Başarınızın daim olması ve
Daha nice paylaşımlar dileğiyle 10+ saygılarımla
Suskun kelimeler yürekte dile gelir…Dökülür kalemin ucundan beyaz yapraklara satır satır hece hece…Bazen sitem doludur …Bazen aşka dokunur ….Bazen de okur okuyucu satırlarda dizelerde kendini bulur …Şiir özden sendir bendir …Bu dizelerde olduğu gibi …..SAYGILARIMLA
Çok şık bir dörtlük,kutluyorum,saygılarımla sayın şair...
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta