ne yıldızları toplayabildim
ne güneşe hükmedebildim
şiirlere umut yüklemekti niyetim
galiba çok ileri gittim
yıldızlar güldü, güneş "oha" dedi halime
bir sevgiliye kendimi sevdiremezken
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




'Güneş oha dedi halime' demişsiniz. Dizelerde anlattığınız haliniz için bu kelime ağır olmuş. Zaten yıldızları toplamak ta, güneşe hükmedebilmek te olanak dışı. Ama iş şiire gelince nice olmazlar oluyor öyle değil mi.
Farlı bir şiirdi. İsmi dikkatimi çektiği için okumuştum. Güneşe dedirttiğiniz şeyi ben size yakıştıramadım. Bu kelimeyi hak edecek çok lakırdı var bu sitede. Son dizenize katılmıyorum; Çünkü 'sevgi' ye her zaman ve her yerde ihtiyaç var. Sizi ve güzel şiirinizi kutluyorum.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta