peltek vaiz hani senin cema'atin
bak öteki bülbül gibi şakıyor
hele hutbede duruyor saatin
iteklesen bir saniye gitmiyor
gizlesen de dilindeki kanburu
çıkmak için bir yolunu buluyor
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




kaleme sağlık
prim yapan bir bunye degilim. demişti leman dergisinin yazarı orçun kunek..belki de adına bu şiir yazılırken peltek vaiz de kendisini orçun kardeşin duygularına kaptırmıştı..
Doğuştan şair.Tenekeci şiirlerinin arkasındaki zeka hürmet edilecek kadar büyük, irfan içinde kaybolunacak kadar geniş.Bu iki unsur şairliğine katmadeğer katan en önemli öğeler.
Selamlar olsun
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr................
gerçi r'leri söyleyemeyene peltek demezlerdi,değil mi..
gerçi ben de çok güzel r derim..
bak diyeyim bir kere dinle...
(duyamadı kiiii...duyamadı kiiiiiiiiiiiiiiii.....:))))))))
neyse bu şiiri sayın örs'e armağan ediyorum..onun da bana armağan ettiğini varsayıyorum.. sonra ben de ismail'e armağan edeceğim zira örs'elendiysem sebebi o biraderdir..:))))
sebeb-i neş'emize ismail biraderim!bi ceemaatimiz bile yok görüyo musun..:)))olsun neş'emiz var!
hoş bir şiir.
ismi başlıbaşına bir şiir.
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta