Rüzgarın yaprakları yakasından silkelediği bir geceydi..
Ansızın gelmiştin..
Dudaklarında kuruluk,yüzünde ince bir tebessüm vardı..
Parmak uçlarında kurumuş bir aşkın son demleri..
Ve kafanda unutamamanın kanlı matemi..
Kendini bir kenarda mı ne bulmuşsun,atılmışsın..
Falına bakılıp atılan çıplak papatya..
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




ben de çok etkilendim yalnız merak ettiğim bişi var acaba gitti mi papatyasına??
beni en çok etkileyen adı oldu şiirin.papatyalar kardeşidir kardelenin bazense kendisi..belki..
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta