Özlüyorum Şiiri - Yorumlar

İlknur Çekici
243

ŞİİR


6

TAKİPÇİ

Özlüyorum sesini , özlüyorum nefesini
Yollarına diktim , yorgun gözlerimi
Hasret yağmurlarında yıkıyorum düşlerimi

Gel desem gelir misin?
Sev desem sever misin?
Sen bana yar mı , yoksa tuzak mısın?

Tamamını Oku
  • Hüsamettin Sungur
    Hüsamettin Sungur 14.03.2026 - 08:16

    Ne güzel demişsiniz
    beğeni ile okudum
    dilinize sağlık

    Cevap Yaz
    İlknur Çekici

    Teşekkür ederim.Şiirlerimi bestelediğim sayfama da beklerim.
    https://www.tiktok.com/@icekici?_r=1&_d=e635dacal5fjmi&sec_uid=MS4wLjABAAAAK_N6msFW33NkIDRmcPLiE8RSFAVrdvrYRc_Jau-ir08-Ek3L4-pmpWxcxWtpLM6V&share_author_id=7191088211325043717&sharer_language=tr&source=h5_m&u_code=e635e7kmja1lb0×tamp=1773485039&user_id=7191088211325043717&sec_user_id=MS4wLjABAAAAK_N6msFW33NkIDRmcPLiE8RSFAVrdvrYRc_Jau-ir08-Ek3L4-pmpWxcxWtpLM6V&item_author_type=1&utm_source=whatsapp&utm_campaign=client_share&utm_medium=android&share_iid=7617050001633789704&share_link_id=e5952036-a982-4c81-ac98-fab26de8b788&share_app_id=1233&ugbiz_name=ACCOUNT&ug_btm=b8727%2Cb7360&social_share_type=5&enable_checksum=1

  • Erhan Tığlı
    Erhan Tığlı 25.10.2024 - 16:18

    Özlemek bekleyişine umut eklemek, sabırla koruğu helva eylemektir.
    Ne mutlu ki bekliyorsun, ya hayatta hiçbir beklentisi olmayan ne yapsın?
    Sizi ekledim, sizin de beni eklemenizi bekliyorum.

    Cevap Yaz

Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta