Ben de ağlamışım
Annemin doğum sancılarında
Anne ağlar
Bebek ağlar
Belki öten kuşlar da
Hiç gülmedim büyürken
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




YÜREĞİNİZE SAĞLIK BEĞENİYLE OKUDUM KUTLARIM SİZİ KALEMİNİZ HİÇ SUSMASIN SEVGİ DOLU YÜREĞİNİZDEN COŞKU EKSİK OLMASIN SAYGI VE SEVGİLERİMLE +10 PUAN
ÇOK ANLAMLI BİR ŞİİRDİ KUTLUYORUM
YÜREK SESİNİZİ SAYGIMLA TAM PUAN
Özlemim
Ben de ağlamışım
Annemin doğum sancılarında
Anne ağlar
Bebek ağlar
Belki öten kuşlar da
Hiç gülmedim büyürken
Kahkahalarla
Ağlama
Ezberimdi
Kahkaha
Özlemim
Orhan Kocadağ
KISA FAKAT GÜZEL ANLAMLARLA DOLU ŞİİRİ YÜREKTEN KUTLUYORUM SAYGILARIMLA
özlem dolu esrerinizle kutlarım üstat sevgi selamlar
kutluyorum yürek sesinizi saygılarımla tam puan
Hiç gülmedim büyürken
Kahkahalarla
Ağlama
Ezberimdi
Kahkaha
Özlemim
Hüzün dolu duyguların dile getirilişi ustaca kutlarım tam puanımla taktirlrrimi sunuyorum.+10
Her insan ağlayarak doğar,bazısı güler bazısı devamlı ağlar sonsuza dek...Maskelerlede olsa gülmek gerek.
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta