Bir mum alevinde bütün gizler
Sonsuzluk,haykırış ve bizebiz katan özlem
Hasretliğimizin doğurganı
Düşüncelerimiz,belkide hicranlarımız
Sen değilmisin göz pınarlarımızı hergece tazeleyen
Sen değilmisin kadehlere gömülen gece
Arzuların en nadide en terbiyeli ismi
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




Bende söyle kendimce bir yorum getireyim...özlemek,sessiz bir çığliktir.içinde onca firtina koparken kimsenin onu duymamasidir.tebrikler.
''Bir ömür doyuramıyor seni,yetemiyoruz sana'' Her şekliyle,her daim,yaşadığımızı hissediyoruz özlemlerimizle.Ve aslında ,şiirinizde güçlü ifadelerle dile getirdiğiniz kadar özledikleriniz olduğu için şanslısınız.Sizi özleyen ya da özlediğiniz biri ya olmasaydı... Yeni şiirlerinizde buluşmak dileğiyle.
Özlem yıkıp geçer bütün düşünceleri. Tebrikler.Sevgiler
sizi yürekten kutluyorum
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta