Özlemek diyorlar, hasret kalmaya,
Uzak kaldım, hasret kaldım, özledim.
Yokluğunda yalnızlığa büründüm,
Rüyadan hayale daldım, özledim.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Sevgili Kardeşim, değerli antoloji.com üyesi sayın: Sadık Softa,
abcb, dddb,eeeb, uyak örgüsü,11 li hecenin akıcılığıyla, Yoğun duygu altında ustalıkla kaleme alınmış, aşk, tutku, ayrılık ve hasret duygusunun mısralara nakış nakış işlendiği; okunması, analiz edilmesi ve ilham alınması gereken Muhteşem bir şiir olmuş.
Karacaoğlan'ın şiirlerine denk sanat ve edebi yönden kusursuz bir eser.
İyibir hece şiirinin nasıl yazılması lazım geldiğine seçkin bir örnek olmuş.
Emek verdiğiniz, gönül sesiniz şiirinizi beğenerek, duygulu ve usta kaleminize saygı duyarak okudum.
Nice şiirli ve en güzel günlerde görüşmek dileklerimle, sağlık ve mutluluklar diliyorum.
Şiirinizi beğenerek, antolojime ekliyorum.
Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun.
Sevgi ve saygılarımı iletiYORUM.
Beğeni + Yorum + Antolojim.
İrfan Yılmaz.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta