Saklanmanın en iyi yolu
fazla görünmektir, biliyor musun?
Kalabalıkların tam ortasında mesela,
yüksek sesle gülmek,
herkese selam vermek,
her sofraya oturup
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




ne bu sevda böyle uğrunda ölünecek tebrikler
'Ben seni özledim..!'' ne güzel bir söz .. bu sözü burada hissetmek güzel.. evet güzel sizin için canını verir ama daha yaşanacak uzun yıllarınız var.. tebrik ediyorum.. saygılarımla..
ölüm ayrılık değil bilhakis kavuşmaktır. ..
bana öyle geliyor ki mecnunun gördüğü leylayı değil. aradığı leyleyı özlediniz ....
muhteşem bir özleyiş ...
yüreğinize sağlık ...
efendim ....
sevgilerimle
Gelişinden belli ..tebrikler.
aaaaa!!
yok öyle ölümü özlemek filan...
siz bize lazımsınız...
karamsar ama güzel bir şiir...
emeğinize sağlık...
sevgiler efendim :))))
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta