Yıllar varki hasretim sana,
Özledim
O içten gel diyen sesini
Bakışlarını,
O hınzır ca gülüşlerini
Özledim.
Özledim tutuşunu ellerimi
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Seviyorsa halâ bitirmeli özlemleri...aşka küsmemek gerek...tebrikler.
Sevgilerimle.
'...aşk adına ,sevda adına.'
Güzel şiir,aşk ve sevda kokuyor.
Tebrikler ,,,
[[[[süleyman kaya[[[[[
Özleyişler olmalı... Olmazsa kötü. Ama bitmek şartıyla. Tebrikler güzel şiire. Yüreğine sağlık.
Bir özlem şiirimle karşılık vermek istedim. Lütfen kabul et. Selamlar.
Özleyiş
Sensizdim, dün gece
Bir rüya gördüm.
Kıraç topraklar gibi çatlak dudakların,
Bir çöl gibi
Hasretti maviliklere.
Çatlak dudakların
Yıllar boyu yağmur hasreti çekmiş,
Öylesine muhtaçtın ki
Serin, ıslak dudaklarıma,
Hasret kalmışsın ölesiye bana
Hasret kalan sen misin,
Ben miyim bilmem?
Bildiğim tek şey
Seni, çatlak dudaklarını çok özledim.
Düşümde, rüyalarımda, her anımda sen varsın.
Metin Soydeveli
Aşk adına,sevda adına,
yaşat özlemlerini.Şiirhan
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta