“Özgürce”
Mutluluk varken dünyada
üzün neydi acaba
Buna sebep, yüreğimdeki hisler mi?
Beynimdeki düşünceler mi?
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR ABLACIM.
ANLAMLI VE DÜŞÜNDÜRÜCÜ ÖZELLİĞİE SAHİP...
YÜREĞİNİZE SAĞLIK.,
SEVGİ VE SAYGILARIMLA.
Yüreğinizden dökülen sevgi damlacıklara mısralarda sevgi seline dömüşmüş değerli şair..
Kutlarım kaleminizi..
Sevgilerle nice şiirlere...
Dalgalar ne kadar coşsa da saramıyor dalgaları özgürce
güzel dizeydi.. kutlarım
hürmetler
Duyguların kördüğüm olduğu, insanın hayata ve insanlara olan inancının sarsıldığı ve kesif bir karanlığın içine gömüldüğü anın isyanı olmuş şiir...
Aydınlık günlere ulaşmanız dileğiyle...
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta