Oyundan doğduk
Oyun içine
Oyun oynadık
Yaşam üstüne
Oynuyoruz saklambaç
Kimimiz orta çağda
Aranmıyoruz
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Oyun yapanların başrolünü üstlendiği sahtede oyun oynamak zorunda kalmak galiba oyun içinde oyunu oluşturuyor.. Kutluyor saygılar sunuyorum.
oyundan doğduk, oyun oynayanların oyuncağı olduk..
Kaleminize sağlık sayın İrfan Çelik...
Mesajı çok güzel olan şiirinizi kutlarım Sayın İrfan Çelik,saygılarla.
Ne zamana kadar oynayabilecekler?.....Bir gün oynayanlar oynadığı oyunların hesabını verecek..Güzel bir çalışma olmuş...Emeğine yüreğine sağlık...
Saygı sizedir İrfan Bey....
kapadım gözlerimi gözlerin gördüğü dünyaya,
sustum ağzımı ağızların konuştuğu dile..
ve tıkadım kulağımı, kulakların duyduğu sese.
çünkü yalan işliyor rotatifler,
rüzgarın çığlığını duymuyor kimse..... kutlarım üstadım.. saygılar size..
Yıkıl susam yıkıl,diye değişirken masallar,yağ satarım bal satarımlarda Obama ebe olsun,nükleer başlıklı kız kurtaracak dünyayı,dert ettiğin şeyin adı yeter ki özgürlük olsun...Böyle çağrıştı bir anda sayın şair,saygılarımla...
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta