Özüm ateş aldı eridi aktı,
Karşımda sallanıp oynuyor güzel,
Çevirdi yüzünü yüzüme baktı,
Gönlümün içinde kaynıyor güzel.
Parmakta zilleri vurur elleri,
Ne hoş bükülüyor ince belleri,
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




saygılarımı sunar şiirle dolu güzel günler dilerim agabey
Çok hoş bir şiirdi severek okudum yüreğine sağlık kardeşim kutlarım kalemini ilhamın bol olsun saygılar
Mükemmeldi Eyüp Bey,
Çok beğenerek okudum.
İçeriği,çok güzel işlenmiş,şiir olarak da çok güzel yazılmıştı.
Bu güzel eseriniz tam puanımla kutladım.
Size de sevgi ve saygılar...
Ünal Beşkese
tebrikler üstat
Hocam yüreğinize kaleminize sağlık hiç susmasın yürek sesiniz hep yazsın kaleminiz hep söylesin diliniz.Hep aydınlansın yürekler hep nasibini alsın sevenler ihanete uğrayanlar sizin tuttuğunuz ışık ile.
selam ve saygılarımla
Memet Zeki Ateş
gönlüne sağlık Eyüp bey.. tam puan ve ant. ile başarınızı kutluyorum.. selamlar sevgiler..
Harika bir çalışma okudum. Teşekkürler
Üstadım yine harika mısralarla karşımızdasınız,iyiki varsınız...
YÜREĞİNE SAĞLIK DEĞERLİ DOST... GÜZELDİ
YÜREĞİNİZE SAĞLIK ANLAM VE ANLATIMI ÇOK GÜZEL ŞİİRİNİZİ BEĞENİYLE OKUDUM KUTLARIM SİZİ KALEMİNİZ DAİMA ÇAĞLASIN UMUT VE IŞIK SAÇSIN SAYGI VE SEVGİLERİMLE
Bu şiir ile ilgili 43 tane yorum bulunmakta