Hiddedine pudra şekeri bandımda
Terbiye ettim şiddetine afiyet
Çikolata niyetine tüketirdim
Alaturka namelerde alafranga
Bedeli yok aşkımın bedene gelen
İki nefeslik duraklarda boğuldum
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




bu siirlerin birgün gelecek sarki olarak okunacak...
MUCIZE BEKLEYEREK HAYATI SÜRDÜRMEK
KIM BULMUS HANI NERDE :-))
Bu şiirleri yazan kişi çok iğneleyici şahsen bana batmıyor ama batanların canı çok acır sanırım.Ama şiirlerindeki coşkun ifadeleri okuyucuyu harekete geçirece tarzda. Yılgın savaşçılara açık bir meydan okuma var. Hakkı bey bence geçmişte yaşasaydı iyi bir çoban olurdu.Çünkü sürünün dilinden anlıyor gibi.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta