&& Biri Var.! && Şiiri - Yorumlar

Mahmut Mücahit Özdemir
600

ŞİİR


111

TAKİPÇİ



Biri var maskeli, kaynar hep içi
Baksan kalıbına, adam görünür
Merhametten yoksun, öyle hırslıki
Rant çıkar uğruna, kine bürünür.!
***

Tamamını Oku
  • Berr Keff
    Berr Keff 04.05.2020 - 12:46

    O birileri uzak olsun cümlemizden
    Kardeşlik türküleri söyleyenler gerek bize
    Kinden, nefretten, yalandan, riyadan beslenen hainler lâzım değil ...

    Emeğinize sağlık Hocam

    Cevap Yaz
  • Bülent Arkan
    Bülent Arkan 18.04.2020 - 01:47

    Böylelerinden o kadar çok ki birinden kurtulsan diğerine yakalanıyorsun malesef her dem dikkatli olmak gerek yüreğine sağlık.

    Cevap Yaz
  • Hümeyra Gün
    Hümeyra Gün 04.04.2020 - 22:31

    Oyyy çok güzel. Tebrik ediyorum . İnşallah dünya da böyle insanlardan yakasını kurtarır da , daha yaşanası hale gelir.

    Üç günlük dünyada aklım bi türlü almıyor böylesi edepsiz insanları.
    *İnsan kendi kendini terbiye etmelidir *desem de,edecek insan, zaten o kötülüklere kalkışmaz.

    Son mısralar nasıl da güzel. Aman uzak olsun öylesi insanlar bizlerden.

    Teşekkür ederim.Yolunuz hep açık olsun Selamlar size..

    Cevap Yaz
  • Canan Ereren
    Canan Ereren 03.04.2020 - 20:41

    İnsan manzaralarının şairimizin gözüyle şairane dizelere aksedişi ve son satır finaliyle çok güzeldi,kutluyorum değerli okul arkadaşım'ı,nicelerine,sağlıklı günler,selamlar saygılar

    Cevap Yaz
  • Kemal Bölükbaşı
    Kemal Bölükbaşı 02.04.2020 - 01:10

    Yürek sesin susmasın kalemin daim olsun üstadım tebrikler, selam ve saygılarımla

    Cevap Yaz
  • İbrahim Değerli
    İbrahim Değerli 26.03.2020 - 00:13

    DEĞERLİ HOCAM TEK KELİME İLE İFADE ET DERSENİZ ŞİİR MUHTEŞEM DERİM.OLDUKÇA GÜZEL BİR KONU VE GÜZEL SEÇKİN KELİMELERLE İFADE EDİLMİŞ
    DUYGU DOLU MÜKEMMEL BİR YÜREK SESİ. HÜZÜNLERİNİZİN ŞİİRLERDE KALMASI DİLEKLERİMLE KUTLUYOR SAYGILAR SUNUYORUM.

    Cevap Yaz
  • Berkay Kur
    Berkay Kur 25.03.2020 - 11:56

    Kalemine, o güzel yüreğine sağlık hocam, konusu, anlam ve anlatımı tek kelimeyle harika bir şiir olmuş, can-ı gönülden kutluyorum, selamlar, saygılar.

    Cevap Yaz
  • Adnan Çatalbaş
    Adnan Çatalbaş 23.03.2020 - 17:07

    Evet gündemi çok güzel anlatmış şiiriniz sevgili dost malesef içinde bulunduğumuz acımasız yaşam şartları getirdiği adaletsizliklerin bir yansısı olsa gerek bu durum bundan dolayı daha çok hak hukuk adalet deine çevmeliyizki bu durumu azda olsa tersine çevirebilelim saygılarımla

    Cevap Yaz
  • İbrahim Kavas
    İbrahim Kavas 23.03.2020 - 11:57

    Bin bir maske ya da fırıldak dümen o kadar birileri var ki, yanımızda, çevremizde. Yüce mevlam böyle korkunç varlıklardan uzak tutsun bizleri. Anlamlı ve güzel şiirinizi keyifle okudum. Tebrik ederim.

    Cevap Yaz
  • Hüsamettin Sungur
    Hüsamettin Sungur 23.03.2020 - 07:47

    Biri var gözleri,fırıldak gibi
    Bakarken yüzüne,hinlik düşünür
    Puştluktur mesleği,oynar her yeri
    Tutarsa elini, kolun götürür.!

    Şiirinizi
    beğeniyle okudum

    Cevap Yaz

Bu şiir ile ilgili 18 tane yorum bulunmakta