Biri var maskeli, kaynar hep içi
Baksan kalıbına, adam görünür
Merhametten yoksun, öyle hırslıki
Rant çıkar uğruna, kine bürünür.!
***
Biri var duyarsız,halden anlamaz
O miskin haliyle, bir de övünür
Dünyayı yaksalar, hiç kımıldamaz
Yaşıyorum sanar, oysa sürünür.!
***
Biri var gözleri, fırıldak gibi
Bakarken yüzüne, hinlik düşünür
Puştluktur mesleği,oynar her yeri
Bir tutsa elini, kolun götürür.!
***
Çok şükür kurtuldum,o çeşitlerden
Bir bilseniz nasıl,huzurluyum ben
Kardeşlik türküsü,en derininden
Çalıp söyleyerek, artık yürünür.!
Kayıt Tarihi : 21.03.2020 14:38:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Kardeşlik türküleri söyleyenler gerek bize
Kinden, nefretten, yalandan, riyadan beslenen hainler lâzım değil ...
Emeğinize sağlık Hocam
Üç günlük dünyada aklım bi türlü almıyor böylesi edepsiz insanları.
*İnsan kendi kendini terbiye etmelidir *desem de,edecek insan, zaten o kötülüklere kalkışmaz.
Son mısralar nasıl da güzel. Aman uzak olsun öylesi insanlar bizlerden.
Teşekkür ederim.Yolunuz hep açık olsun Selamlar size..
TÜM YORUMLAR (18)