sarıl bana bütün sıcaklığınla,
beni kollarına al!
tenimde duyumsayayım teninin sıcaklığını
ve
dudaklarımda dudaklarını...
zaman su gibi aksın
ÖyLe kal...
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




öylece kal.........sen gibi birazda ben....sevgilerimle
ARZULARININ DAİMA GERÇEKLEŞMESİ DİLEĞİMLE ELİNE YÜREĞİNE SAĞLIK KUTLARIM ESERİNİ.. SEVGİLERLE KAL ESEN KAL HEMŞERİM SAYGILARIMLA
sevgili dizelerce yazılsın ve öylece kalsın...tebrikler
'zaman su gibi aksın
ÖyLe kal...' sen yanımda olduktan sonra... geçen zamanın ne önemi var
TEBRİKLER
SAYGILAR
sevgiye ve hissetmeye dair...
nefis şiir...
tebrikler kaleminize ve yüreğinize...
Şiirinizi begendim Hüsamettin Sungur
evet duygularda su gibi akmış yüreğiniz dert görmesin
evet duygularda su gibi akmış yüreğiniz dert görmesin
Bu şiir ile ilgili 8 tane yorum bulunmakta