Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Merhaba sevgili Dost..,
Hoşgeldin ve safalar getirdin.Ne kadar körmüşüm ben ya da ne çok severmişim at gözlüklerini..Bir yıl olmuş nerdeyse ve ben yeni görüyorum seni,onu da bir mesaj yazmasan görmeyeceğim büyük olasılıkla...
Oldum olası sevmem geç kalmışlıkları ama şeytanın çarığı delinir ve geç kalmışlıkların kucağında bulurum kendimi her seferinde.Ve elbet; her geç kalışın bir kefareti vardır,ve yürek yüklenir her seferinde kefaretini
şaşkınlığımın..
Geç de olsa seni görmek güzeldi,ancak çekilme sürecime denk geldi bu yüzden üzgünüm yoksa seni görmekten değil..
Selamlar sevgiler bırakıyorum ve Ali Abi'nin de ellerinden öpüyorum,gözlerinden öperken seni..Dostlara kucak dolu selam sevgili dost ve özlemler kucak dolusu...
Sevgilerimimle
Mim Kemal Ertuğrul
SLM