Bir öpücük
İzi dudakta
Ateşi kalpte
Öpebilirmisin aşkının
Kalbini, ve öptürebilirmisin.
Dayanabilirmisin zamana.
Aynı derecede tutabilirmisin
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Sayın Ali Bey, bazı şiirleriniz güzel, maalesef ayrı yazılması gereken (-mi, -mı,-mü, -mu) eklerini bitişik yazmışsınız. Lütfen ve sizden istirham ediyorum ki, ayrı yazılması gereken (-de, -te, -da, -ta) eklerine de dikkat ediniz.
Âllah yâr ve yardımcınız olsun.
serbest yazı/yorum
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta