Gerçeğin peşinde bir yolcuyum,
Yaşadıklarımdan artık yoruldum.
Mazisi olmayan sigarada Duman oldum,
Bazen kayboldum,
Bazen unutuldum...
Keşke sevmeseydim seni
Virane olmasaydım sana
Can evimden vurdun
Sevmeye muhtaç kalbimi
Keşke görmeseydim seni
Zamanı bağlayan günler oldu
Günlerin aylarla gözü yaşla dolu
Aylar yılı mevsimle doldurdu
Biten bu mevsimde
Kurtulmak istiyorum senden.
Çaresiz yer yatağında yalnız kalmış,
Yatağın sıcak yalnızlığında uyanmayan,
Özgürlük uykusuna Hasret kalmış
Yalnız mahkumlarız biz.
Yer ve zamanın önemi olmasaydı,
Bir mazisin artık
Pişman oldukça asi rüzgarsın
Sadece esintisin
Ben daha çok poyrazım
Akşam olunca karanlığım
Lodos benim hasretim
Büyük bir meseleydi seni sevebilmem,
Sessiz bir fırtınaydı senden gitmem.
Bu yol küçük bir mesele,
Yolcusu Benim...
Meselesi bile olmayan yabancı birisin.
Göremiyorum seni neredesin
Yolumu kaybettim bulamıyorum seni
Neye inandığımı bilmeyen bir cahilim
Unutamıyorum seni
Neredesin bilmiyorum
Özlem’in özlem’le kalmasını yitirdiğinde...
Hasretle yanarsın ölüme.
Bir arabeske bağlarsın kendini,
Yürüdükçe anlamını bulur kifayetin.
Yürekler çalkalanır sözlerimde,
Bir mikrofon kadar yakınım sensizliğe.
Öyle bir yerdeki sözlerim,
Dolmuş hafızamın belleği.
Doludizgin taşıyor ve yaşıyorum..
Sayfamın ilginç dolu sözleri,
Esir olmayan edebiyat gibi.
Çok özledim seni,
Sensiz kaldığım sessizliği,
Uzanmaya çalıştığım yakınlığını,
Kolay olmayan mesafeni,
Anlatmaya yetmeyen şiirlerimi,
Anlatırken seni arayan gözlerimi,




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!