Zahmetli bir yol tam da sırat,
Rakiplerle savaşıyorum.
O gölcük sanki dicle,fırat,
Bir noktacığım yüzüyorum...
Doğmuşa uzak, bana yakın,
Canda canım,ne münasebet...
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




GERCEK DÜŞMANA VEKİL OLMUŞUZ NEFSİ GALİPLERDEN OLMAK NASİP OLSUN ...
olusumu okumak keyif verdi...tebrikler...saygilar
dünyaya elbet imtihen için gönderilmişiz. Ancak o koca alemde bir nokta dahi olamıyorsakta aslında koca dünya nokta bile olamayan insanın içinde saklıdır. Emanet olan bu canla nelere nelere sahip olmuyor ki.Hoş ve güzel anlatımıyla yine ablamdan okunası bir şiir yüreğine sağlık kalemin daim olsun ablamselam ve dualar
kelımelerın ne kadar hur ve ozgur yuregınıze saglık
Bir nokta yüzerek sanki bir gemi gibi karaya çıkmışsınız ve mutlulugu yakjalamışsınız cok guzel anlatım tebrıkler efendım
selami
Yüreğinize sağlık efendim
Ahmet Ayaz
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta