Ölümün İstenir Bir Yanı yok!

Mustafa Bay
56

ŞİİR


234

TAKİPÇİ

Ölümün İstenir Bir Yanı yok!

Ölmenin iyi bir yanı yok Sevgili;

En heyecanlı bölümü
Ana fikri;
Henüz okunmamış
Yarım kalmış bir kitap gibi
Açık ama solmuş

Dağılmış sayfaları…

Bir vazo mesela
Kurumuş capcanlı sümbülleri
Maviden kahverengiye dönmüş
Şekilsiz
Dokunsan ellerine yazık
Yıllarca suçlayacak kendini!

Ölüm Sevgili
Güneşsiz günlere alışmak sanki
Sürekli kışı yaşamak,

Unutmak sevdiği isimleri
Gülümsemeyi
Yarını
Baharı ve yenilenmeyi…

Ölümün istenir bir yanı yok Sevgili./

22.04.2024

Mustafa Bay
Kayıt Tarihi : 22.4.2024 00:25:00
Yıldız Yıldız Yıldız Yıldız Yıldız Şiiri Değerlendir
Yorumunuz 5 dakika içinde sitede görüntülenecektir.
  • Nevzat Dağlı
    Nevzat Dağlı

    Sayın Bay, ölmeden önce ölmenin tanımı ne güzel yapılmış. Beyninize, yüreğinize sağlık.

    Cevap Yaz
  • Safure Yıldırım
    Safure Yıldırım

    Yaşam ölüm gibiyse ,solgun, hissiz bir dahasının önemi yok,
    hayat yaşamak gibiyse, coşkun, canlı, heyecanlı
    istenir yanı yoktur..Yapılacak yaşanacak ne çok şey vardır, nokta koymak kolay değil..

    Düşündüren harika dizeler.. Kutlarım değerli hocam

    Cevap Yaz
  • Hatice Esra Gedik
    Hatice Esra Gedik

    Ölüm...Mutlak son...
    Soğuk ve acı...

    Şiirleriniz hayatın içinden, anlamlıydı yine... Bir kaç defa okudum ve kendimce sorguladım ölümü...Dünya üzerindeki saatimiz bir gün duracak elbet önemli olan bu süreçte yaptıklarımız, veya yapmaya çalıştıklarımız olsa gerek...karınca misali...

    Gönülden kutluyorum, selam ve saygılarımla

    Cevap Yaz
  • Samira Radle
    Samira Radle

    Yasamanin iyi bi yani da kalmadi ki... Hocam.
    Olumun en azindan merak edilecek bi tarafi kalmis...
    insan da hep merak yuzunden yapmadi mi yaptiklarini
    yalnıslarini, hatalarını, gunahlarını...
    Yine de burakmaz merak etmeyi... o yuzden olumun meraki gidercek bir yani kalmis... iyi yani mi kotu mu... onda kararsizim...
    tesekkurler guzeldi
    Ama bu arada kışa da biraz haksizlik gibi olmuş :)

    Cevap Yaz
  • İrfan Yılmaz
    İrfan Yılmaz

    Antoloji.com'un değerli şairi ve sevgili kardeşim sayın: Zeybek Hocam Mustafa Bay,

    Her zaman seçkin şiirlere imzasını atan duygulu ve vurgulu kalemden yine enfes bir şiir. Ölümün İstenir Bir Yanı Yok! başlıklı şiirinizi beğenerek, emeğinize ve sanatınıza saygı duyarak ilgiyle okudum. şiirinizi antolojime ekliyor ve tam puanla emeğinizi selamlıyorum. Tebrik eder başarılarınızın devamını dilerim.
    Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun efendim.
    Sevgi ve saygılarımla.
    Dr. İrfan Yılmaz. İzmir.

    Cevap Yaz

TÜM YORUMLAR (55)