Üşüdüm önce soğudu her yer,
Yaşadıklarım geçti gözümün önünden birer birer
Hani derler ya film şeridi gibi
İnanmazdım, doğruymuş söyledikleri…
Düşüncelerden uzaklaştım
Rahatladım…
Artık yalnızca sen vardın, aşkın, yaşattıkların…
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




tebrikler................ başarılar efendim............
ÖLÜR…
Şu fani alemde;
Çıraklar ölür, ustalar ölür
İşçiler ölür, patronlar ölür
Memurlar ölür, amirler ölür
Katipler ölür, hakimler ölür
Avukatlar ölür, savcılar ölür
İmamlar ölür, müftüler ölür
Polisler ölür, askerler ölür
Hemşireler ölür, doktorlar ölür
Gardiyanlar ölür, mahkumlar ölür,
Öğrenciler ölür, öğretmenler ölür
Teknisyenler ölür, mühendisler ölür
Azalar ölür, muhtarlar ölür
Vekiller ölür, asiller ölür,
Ağalar ölür, paşalar ölür,
Kaymakamlar ölür, valiler ölür
Başkanlar ölür, başbakanlar ölür
Reisler ölür, cumhur reisler ölür
………………
Vesselam;
Dün geçti,
Bugün geçiyor
Yarın elbet geçer
Savaşlar yerine, barış olursa
Dünya büyüktür herkese yeter.!
(Mahir odabaşı/23.11.2010-02.00)
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta