Göl eski göl deği:
Pembemsi bulanık suları,
Güzelim alabalıkları nerede?
Nerede uçar gibi zıplayan sazanları? ...
Misafir gelmiş bir konuk,
Geçip gitmiş bir yolcu gibiler.
Küsmüş ona zulmedenlere,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Ne güzel Anlatmissiniz. Suyu cekilmis ve Topragi catlamis bir göl kalintisi ve herseye ragmen orada bekleyen karaya vurmus bir tekne. Beni hep yaralamis ve ruhuma dokunmustur. Tebrikler.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta