Hatırladım seni yine bugün,
Senden kalan bir iz düştü aklıma.
Karşımda dururken o endamınla,
Kalbimden bir parça kopmuşti inan
Biliyorum, zaman çoktan ayırdı,
Yollarımız uzaklara savruldu.
Ama hiç yanımda olmasan da,
Hep s sizce yanı başımda kaldın
Baş köşemdeki yerin eksilmedi,
Gönlümün tahtında hazır hep yerin
Gitmeye cesaret edemedim,
uzaklaşma korkusu Sardı beni
Gönlümün her köşesinde durur izlerin
Olmasan da varsın;
Belki de bu yüzden unutamadım
Unutatamadım seni
"Yokluğun cehennemin öbür adıdır" demişti şair.
Ben yokluğunda anladım bu sözü.
Başkalarına ait olsan bile,
İçimde tatlı bir sızı olarak kaldın.
Biliyor musun,
İçimde kopan fırtınalar mısralara dönüştü.
Tenhalarda sessizce ağladım,
Adını kimse duymadan.
Biliyorum, gönlünde yerim olmadı.
Kim olduğumu çoktan unuttun.
Ama göstermesem de içimdeki yangını,
Ben hâlâ seninle doluyum her gün
Belki kader bizi hiç yazmadı,
Belki de olmayan bir düşe tutundum.
"Geçmiştir, geçti" demek isterdim,
Ancak olmadı
Sen,hep kaldın aklımda.
Biliyorum, bu sözleri duymayacaksın.
Belki dünya gözüyle görmeyeceğim seni.
Yine de biliyorum;
Çıkmayacaksın aklımdan,
Hayalimden,
Ve kalbimden.
Sonsuza kadar
mesakin-25/06/2026
Me SakKayıt Tarihi : 25.06.2026 11:40:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!