İçimde yıllardır özlemin vardı,
Sevgisi içimde dağlar kadardı.
Geldiğin gün evimde bayram vardı,
Seninle o bahar başka bahardı.
Alıpta bağrıma bastığım zaman,
Sevinçten kaybettim kendimi o an,
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




'Allah sağlıklı uzun ömürler versin , hayırlı evlat olsun yeterki acılarını göstermesin , sizi benim oluma yazdığım şiirle kutluyorum sevgiler...'
Oğluma 2
Sen minik serçem
Ekmeğimin katığı
Rüya olmayan gerçeğim
Canımın canı oğlum
Ağlasam gözümün yaşını silen
Nağmeler döküp yüzümü güldüren
Tutunacak bir dalımda sensin oğlum
Arzun emelin neyse dilerim olur
Nasihat etmiyeceğim bilirim dürüstlüktür yolun
Seneler geçip herşey değişsede sen deyişme oğlum
Ebedi mutluluklar seninle olsun
Lugatında yer almasın pişmanlık ve umutsuzluk oğlum...
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta