Canımın canı, gözüm, elim, ayağım,
Kalp çarpıntım, ince sızım,
Seni aramaktayım, seni ya...
Kimbilir ne yapmaktasın,
Belki yürüyorsundur yolun birinde,
Ya da duruyorsundur, başın önünde,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




İçten samimi ve çok güzel bir şiir diğer şiirler gibi.....
Adın bilmiyorum ki sana sesleneyim,
Neredesin kim bilir yakınına geleyim...
Al yatır dizlerinde, yorgunum dinleneyim...
Sıkıldım saklambaçtan, kime dertleneyim..
Offff... aşk gel hadi.
Kızmak üzereyim...
tebrikler, güzeldi...
offf ki ne offff
Hahaha çok güzel harikaaa . En kısa zamanda sizin yüreğinize ulaşmasını dilerim.
Tebrikler
Sevgiyle
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta