O Rahmandır
Elhamdulillahi Rabbil alemin,
O Rahman Rahimdir o Zülcelaldir!
Boldur nimet korkma yazsın kalemin,
O Rahman Rahimdir o Zülcelaldir!
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Çok güzel bir şiir olmuş Yürekten kutlarım.Saygı ve selamlarımı sunarım.
Elhamdulillahi Rabbil alemindir,
Kulluk eyle yüce Allah'ı sevindir,
Ziyandaysan boşa geçen günlerindir,
O Rahmandır, Rahimdir, o Zülcelaldir!
Yarattıklarının hepsi bir kabul etse bir şey artmaz....
Hepsi bir inkar etse bir şey eksilmez...........
İmanlı yüreğe , saygılar
Rahman ve Rahim olan yüce Allahın adıyle,,,sen Allaha kulluk etki,o bağışlayıcıdır,,affedicidir,,Allah kullarının her zaman yanındadır,,her aldığı nefeste,,her son nefesinde yanındadır,,çok güzel,,anlamlı,,elinize ve o güzel yüreğinize sağlık Fatma kardeşim,Allah razı olsun,,ellerin ve yüreğin dert görmesin,,
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta