Semaya uzandı ahım feryadım,
Gam keder üzüntü yazıyor adım,
Yar benden uzakta kalmadı tadım,
Sabır diye bağrımda taşlar ağlıyor...
Zehir oldu soframdaki aşlarım,
AŞK DİYARININ ŞAHI
Söylesene kendini ifade etmekten aciz birimiyim.?
Yoksa yaratılış mucizesindenmi beriyim.?
Söylesene aşk'ı sevdayı bilmeyen divanemiyim.?
Yinede sen aşkın doruk noktasında yaşayasın...
Çok yakında Züleyha'nın Yusuf'u olduğumu
Aşk Dudakta Kalmasın.!
Ne sağında ne solunda kopmasın kıyametler.!
Dağlar yürümesin denizlerin deryaların üstüne.!
Tusunami' ye uğramasın masum biçare gönüller.!
Girmişsen volkana yanıp kül olacağını bile bile.!
Aşk deyince aklıma, zümrütü-ankam gelir,
Rengârenk kanatlarıyla, süzülerek uçarım,
En doyumsuz aşkları, sanki bana o verir,
Bilirim ki o benimle, ben onunla varım...
Onunla aşk diyarında yeniden doğdum,
Hazar zamanında evinin sultanı,
Seni seven canda erinin cananı,
Özel harekatın askerlerin anası,
Aç kollarını aşkınla bu vatanı sar...
Türk oğluna ana ol Hilal kaşlı yar...
Dargınlıklar kırgınlıklar üç gün sürermiş,
Sonrası ise bayram, havasında geçermiş,
Çok daralan Müslüman, lahavle dermiş,
Haydi, dünyadan, cenneti alayı seyret…
Gül gönderdim sana, lütfen kabul et…
Aşk deyince gök mavisi gözlerin,
Beni mest eyleyen bal şerbeti sözlerin,
Helede şaha kaldıran arzulu dolu gizlerin,
Aklıma geldikçe bendime sığmaz taşarım...
Sen varsan zümrütü-ankam seninle varım...
AŞKI-BAYRAM
Bayramlarda hasret vuslata yol olurdu,
Muhabbet çağlar sular gibi akardı,
Sılayı rahime heran sevgi fırsat bulurdu,
Bayramların sıcağı gönülleri yakardı...
Azad olun, yeryüzünün çirkin görüntüsünden,
Ruhunuz huzur bulsun, özgürlüğe uçarken,
İlham alın gökyüzünün mehtaplı örtüsünden,
Yıldız yağmurlarıyla kanatlanıp uçarken...
Güneş sıcaklığını nerden alır sanırsın?
Nerdesin gözlerinden mavi deryalara daldığım.?
Nerdesin leblerinden bal şerbeti aldığım.?
Uçan kuşlara çaresizce sorduğum,
Nerdesin gül bezeli nerdesin..?
Düşündüğüm an ufkumu aydınlatan,




-
Serpil Tok
Tüm YorumlarDediğiniz şiiri bulamadım malesef. Şiirin tam ismini hatırlamadığımdan, arama butonunuda kullanamıyorum. Yorumunuzu sildiniz sanırım o sebeple şiirinizin adını hatırlamıyorum. 400 küsür paylaşımınız var, hepsini tek tek taramam mümkün değil. Saygılar