En karanlık gecelerin,
Nurlu bir sabahı vardır.
Her gecenin sonu sabah,
Her kışın sonu bahardır.
Söz gümüşse, sükût altın.
Laflarını düzde söyle.
“Ya hayır konuş, ya da sus.”
Sözlerini süzde söyle.
Bir iş yapmak istemeyen,
Bin dereden su getirir.
Çobanın gönlü olursa,
Tekeden de süt getirir.
Zalimin yaptıkları, sanma yanına kardır.
Kalmaz mazlumun ahı her şeyin vakti vardır.
Devran böyle kurulmuş. Sancısız doğum olmaz.
Gecenin sonu sabah, kışın sonu bahardır.
Herkes birşeye tapar.İman bir karakutu.
Kiminin makam, şöhret, kiminin para putu.
Ya Rab! Yalnız kendine kulun eyle Sen bizi.
Her tür şirkten arınıp, terkedelim tağutu.
“Farklı olan soyumuz Rabbim ’den bize ihsan.
Allah’tan kim korkarsa üstün olur o insan.”
Sebepler kalmadığında,
Çareler olmadığında,
Sıkılıp, daraldığında,
Dön Allah’a tevekkül et.
Ne rızık yanına gelir.
Kaç kere tövbe ettim.
“Bu son olsun diyerek. Doymak bilmedi nefsim.”
“Ya Rabbi! Sen affedicisin. Affetmeyi seversin.”
Günahlarımı affet. Tövbelerimi kabul et.
Bitmeden son nefesim.
Dünyada mağrur kişi,
Tövbeye gel tövbeye.
Kibir şeytanın işi.
Tövbeye gel tövbeye.
Her taraf günah dolu.
Önce Recep ve Şaban.
Arkasından Ramazan.
Mübarek üç aylara.
Kavuşturdu Yaradan.
“Recep ayı Allah’ın.




-
Ali Torun
Tüm YorumlarNurettin şairim yazarım Anne adlı şiirinizi bir mısrasını beğeni ile okudum beğendim Hepsini Okuyamadım Ama Bir mısrasını okudum şiiriniz gayet güzel yazmışsınız beğeni ile okudum sizde benim antoloji sayfamı takip ederseniz sevinirim birde benim şiirlerimi değerlendirirseniz sevinirim nurettin şair ...