Gözlerim yine daldı uzaklara...
Kimbilir şu an neler geçiyor aklımdan?
Ben bile bilemiyorum artık,
Kafam karmakarışık...
Yorgun düştüm düşünmekten,
Toplayıp çıkarmaktan
Çarpıp bölmekten,
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Nötr halim...
Gözlerim yine daldı uzaklara...
Kimbilir şu an neler geçiyor aklımdan?
Ben bile bilemiyorum artık,
Kafam karmakarışık...
Yorgun düştüm düşünmekten,
Toplayıp çıkarmaktan
Çarpıp bölmekten,
Neticede
Hep sıfırı görmekten...
Şu anda nötr halimdeyim biliyorum,
Beni üzen herkesi artık affediyorum.
Kendi iç hesaplaşmalarıyla başbaşa bırakıp onları,
Ben usulca köşeme çekilmek istiyorum.
ARADA YAŞADIĞIM HALET-İ RUHİYE.............
AMA HAYAT HERŞEYE RAĞMEN
ÇOK GÜZEL...........
HER AN YENİ BİR SAYFA AÇMA İMKANI VAR...........
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta