Ayazın bağrında donsam da
Hep Nisan ayında yaşarım
Gelmez baharı beklesem de
Hep Nisan ayında yaşarım
Ne kışı beklerim ne yazı
Bir seferde kovarım güzü
Bahardan ederim niyazı
Hep Nisan ayında yaşarım
Görmem başka düş başka rüya
Varmak istemem başka aya
Zemheri vurur kılıcıyla
Hep Nisan ayında yaşarım
En güzel kısımdır bahardan
Başkası dökülmez dilimden
Cemreler düşer o bağrından
Hep Nisan ayında yaşarım
Sorarlar ne böyle beklersin
İçimde saklı kim ne bilsin
"Nisanzedeyim" Nisan duysun
Hep Nisan ayında yaşarım
Varsın gelmesin Nisan ayı
Gaip görür aynı rüyayı
Bilmese de Nisan vefayı
Hep Nisan ayında yaşarım
Kayıt Tarihi : 22.06.2026 11:17:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!