-
02.09.2010
-
02.09.2010
-
02.09.2010
-
18.08.2008
-
02.09.2010
-
16.06.2008
-
05.06.2008
-
11.04.2008
-
22.05.2008
-
17.11.2010
-
16.10.2010
-
11.09.2008
-
16.11.2010
-
05.06.2008
-
27.10.2008
-
21.04.2008
-
02.11.2012
-
04.09.2008
-
07.06.2011
-
29.08.2012
-
17.11.2010
-
10.02.2011
-
08.08.2010
-
21.04.2008
-
16.11.2010
-
20.11.2010
-
31.08.2008
-
30.05.2010
-
07.10.2010
-
22.04.2008
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
ASLEN ELAZIĞ HARPUTLUYUM.İLK ORTA OKUL VE LİSEYİ ELAZIĞDA BİTİRDİKTEN SONRA HAVA TEKNİK OKULLAR KOMUTANLIĞINDAN 1977 YILINDA MEZUN OLARAK MU.MRK.İŞL.ASTB.OLARAK HAYATA ATILDIM.DİYARBAKIRDA 4 YIL ŞARK HİZMETİNDEN SONRA 10 YIL BANDIRMADA 6.ÜSTE DAHA SONRA AHLATLIBEL/ANKARA HV.RD.MVZ.K.LIĞINDA GÖREV YAPTIM.SON OLARAK İZMİR ÇİĞİLİYE 3 AY SONRA GAZİEMİR HV.TEK.OK.K.LIĞINA ATANDIM AYNI YIL KENDİ İSTEĞİM ÜZERİNE HV.EĞİTİM KOM.LIĞI GÜZELYALIYA TAİN OLDUM 5 YILDA İZMİR GARNİZONUNDA ÇALIŞTIKTAN SONRA 28. ...



