Karamsarlığımdan dolayı suçlayamazsınız beni
Bilmiyorsunuz!
Sabahın omuzlarımda soluklandığı bir gün,
Ayrık otları,
Köşe bucak sardılar hayal tarlalarımı
Bi' çare halimden dostlarımı haberdar edeyim diye
Düşüncelerimi yaktım
Serçe kuşları koştular imdadıma yangınımı söndürmek için
Gagalarıyla okyanusları boca ettiler üzerime
Gördüm ki insandan insana fayda yok
Canı cehenneme herkesin!
Nedeni nedir acaba genç yaşta bu mutsuzluğun
Bu tükenmişliğin,
Serzeniş, bıkkınlık ve çaresizliğin?
Tartışmasız onurlu bir eylemdir gencecik göçüp gitmek
Fakat;
Ne için, kim için, niçin?
Kayıt Tarihi : 25.06.2026 21:17:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
Nedeni nedir acaba genç yaşta bu mutsuzluğun Bu tükenmişliğin, Serzeniş, bıkkınlık ve çaresizliğin? Tartışmasız onurlu bir eylemdir gencecik göçüp gitmek Fakat; Ne için, kim için, niçin?




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!