Umdum ve bekledim
ışıksız evlerde
ölümlü kapılar açıldı
yarı uykulu
umdum ve bekledim
sığındığım tek ülkemdi
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Hepimizin beklentilerini ve hayalkırıklıklarını sığdırdığı bir beyin köşesi vardır.Orası küflü ve hüzünlüdür.Yine de bir ışık girecek köşeden ve küf kuruyacak,hava değişecek diye yapımıza kazınmış bir DNA izi vardır ..ki o bize en umutsuz anlarımızn bile şiirini yazdırır..
Şiiriniz çok anlamlı
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta