Sevgi, güven, samimiyet, vefa.
Hepsi kaldırılmış en yüksek rafa.
Eğer hemen değişmezse bu kafa.
Bitmez, gittikçe artar bu cefa.
Sanmayın ki zenginliklerde sefa.
Zengini de fakiri de saf safa.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Şiirlerin çok güzel ağzına gönlüne yüreğine sağlık kardeşim. Birde yaşayış gayen ve amaçların çok güzel Allah devamını getirsin inş.Kal sağlıçakla.
Haa bide öğrendiklerini benimle paylaşmanı banada öğretmeni isterim Allah rızası için
her şerde bir hayır vardır..çilelerin de vardır elbet bir sebebi ;))kutlarım şair..kadir geceniz hayırlara vesile olsun..
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta