ne güzel duyu
bahar gelmiş bahar
dağ taş gök ulu deniz
hep yeşil yapraklı
ve dikenli ağaç
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




İşte alın size bir Alaz şiiri daha...Güzel güzel baharın geldiğinden sözederken..derken..Bir sert çıkma olur..Bir TERSLİK ..Olacak başka çaresi yok.!?..Nedir bu:'bir ben gelinlik giymedim- ' ki..(yalan mı) ?diyecek..Şiirin izleği buradan geçiyor.. Dünyanın düzünü ve tersini gösteriyor.Bilmem görebiliyor musunuz?
evet geldi bahar çoştu yürek dallarda
akasyaların lezzeti dün gibi aklımda
gelinlekler beyazda yazılar kara çıkar
beyazlar içnde gülse yaşama kutluyorum
baki selamlarımla
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta