Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




CİHaN
Biz cihanı büyük sanırdık
Büyüklüğüne çok inanırdık
Meğer küçük biz bilmemişiz
Halbuki cihanı biz ne sanırdık
CİHaN
Biz cihanı büyük sanırdık
Büyüklüğüne çok inanırdık
Meğer küçük biz bilmemişiz
Halbuki cihanı biz ne sanırdık
CİHaN
Biz cihanı büyük sanırdık
Büyüklüğüne çok inanırdık
Meğer küçük biz bilmemişiz
Halbuki cihanı biz ne sanırdık
Ve hüzün düşüyor sineme sarı sarı
Sonbahar yapraklarını savuruyor yıllar
Dökülen hazanların mutluluğa doğru yol alması dileğiyle dostum kalemini içten kutluyorum tebrikler.
Her yüreğin kuytu bir yeri vardır ve orada kimbilir ne yaşanmışlıkları saklıdır veya yaşayamadıkları yarım bıraktıkları..........yüreğinize sağlık......
Kutluyorum hemşehrim.
Yüreğine,kalemine,emeğine sağlık.
Nejlal hanım,
bir iç hesaplaşmanın dizelere yansıyan duygusal feryadını okudum dizelerinizde..
şiir adına başarılı bir çalışma olmuş..
tebrik ediyorum..
Sevdanın rengidir yaşama gülen
Ceplerimizde umutlar metelikle dolarken
Hayalin imgesinde büyür yeşerir zaman
Zamanın girdabında akar hayat
Bazen güler gözler bazen ıslanırken
Sürer yaşam
Yaşamak hakkıdır sunulan
Yüreğine Sağlık Şiir Dostum.
Yıllar yorgun,biz yorgun.Sarı yapraklar yılın yorgunluğu değil mi? Daha nasıl anlatılır ki? Yüreğiniz dert görmesin.
Yıllar yorgun,biz yorgun.Sarı yapraklar yılın yorgunluğu değil mi? Daha nasıl anlatılır ki? Yüreğiniz dert görmesin.